הורים מחוברים- להרגיש להבין לדעת לעשות.

גם אתם מרגישים שהעולם משתנה ובתוכו הבית שלכם עם גיל ההתבגרות. גם אתם מרגישים שלא משנה מה קונים זה לא מספק כי תמיד יש חבר.ה שיש לו/לה יותר?

גם אתם מבינים שהקיצוניות של הבחוץ פוגשת את הקיצון של המתבגר.ת הפרטית צריך לעשות משהו עכשיו? לא לחכות שיהיה בסדר, לא לחכות לשגרה שכבר לא תחזור.

גם אתם יודעים שעשיתם את המקסימום ועדיין יש תחושה של הליכה על ביצים רק כדי להעביר עוד ערב נעים בבית?  ואתם בטוח יודעים שגיל ההתבגרות הוא גיל שמעצב את החיים קדימה לבגרות.

 

עכשיו, נשאר רק מה לעשות. בתוך כל הדילמות והאם יש?

בעולמות משתנים מהירים עכשיו זה הזמן להסתכל קדימה.

אני בטוחה שגם בבית שלכם יש את הרצון לעשות את הכי טוב למתבגרימות.

 

עם מה תלכו הביתה אחרי שלושה מפגשים?

עם איזון בין גבול ללמידה לעזרה לפינוק. עם הקול הפנימי שמסונכרן עם האמירות כלפי חוץ. עם פרטיות שותפות שיתוף ופתרון מקדם של קונפליקטים. עם קבלת החלטות ואיך ללמד קבלת החלטות במרחבים שבהם יש רק את החבורה. את ההבנה של מה היא המנעות ובריחה ומה כל כך קשה להם במסגרות ומה תפקידנו גם בלי להיות דוברי משרד החינוך.

איך משריינים מקום?

הקבוצה היא בזום ויש בה מקום ל12 משתתפים מקסימום. כדי לשריין מקום לשלושת המפגשים הקרובים (אין אפשרות להצטרף רק לאחד) אבל קודם לשאול את כל השאלות, פשוט להשאיר פרטים בטופס המצורף ואני חוזרת עד 48 שעות משליחת הטופס

החלטת….. הרגשות כבר קיימים, הידיעה שגיל ההתבגרות הוא שנייה מהעתיד ומעצב אותו קיימת ועכשיו נשאר להבין מה קורה ואיך לעבוד עם זה? שלושה מפגשים בזום עם עוד הורים באותה סיטואציה מתאימים לך? רק לתפוס מקום דרך הלינק המצורף. ונתראה בקבוצה.

 

מה אומרות המשתתפות?

רעות
"בתור מי שגם עובדת עם הורים ובני נוער, אני חייבת להגיד שהקורס העשיר אותי בכל כל הרבה בחינות גם בידע עם המתבגרת שלי בבית וגם בפרקטיקה המקצועיות החדשנות והאנושיות שלך תרמו לי המון"

עדי
נדמה לי שהדבר החכם שעשיתי הוא זה שלקחתי את הקורס בפתח של גיל ההתבגרות
הילדים שלי צעירים מאשר של רוב המשתתפות וזה אפשר לי ללמוד את הדברים ולהתבונן עם פחות לחץ של תגובה יומיומית
חברה שאלה אותי מה ההבדל בין הסדנאות האלה לשאר הסדנאות והיה לי קל מאוד להסביר לה, פה עברתי תהליך עם עצמי וגם עם הילדים
כשהדברים מתחילים ונגמרים בך הם נשארים לזמן רב יותר

אפרת
אצלי הדברים עבדו בכמה רמות
ברמה הראשונה יש קבוצה
את לא היחידה שמתמודדת ואת לא האמא הכי גרועה בעולם
יש לקבוצה יתרון ענק הייתה אינטימיות גם בזום
הרמה השנייה היא העובדה שמיכל מנחה בני נוער מה שמשאיר אותה מחוברת לשפה ולטרנדים ועם שנים של ניסיון כדי להסביר להדגים להרגיע ולתת מלא אופציות להתמודדות
וברמה השלישית הקורס פשוט חיבר אותי לאמהות שלי לבטוח בעצמי ובקול שלי

 

 

נעים להכיר, אני מיכל סלע טרבלסי מפתחת "שאני" גישה אחרת בחינוך.

יש לי נסיון של מעל שני עשורים בכל המרחבים של מתבגרים, אני מפתחת צוותים, מרצה ומלווה הורים ומקפידה כל הזמן להנחות וללוות גם מתבגרים. וזאת כדי להשאר מעודכנת בכל המרחבים. בכל מרחב הנחייה שלי מדברים "שאנית" בגובה העיינים עם אומץ רב לדעת ולהבין. בהרבה הומור עצמי והבנה שעכשיו, בגיל ההתבגרות זה הזמן לתפוס מקום בשטרה הראשונה של העתיד שלהם. גם בשבילנו.

עוד קצת עלי, יש לי בייבי חדש והוא תוכנית רדיו שמדברת עם ועל מתבגרים, יש לי פודקאסט ופרופילים ברשתות החברתיות. כדי להביא אותי אל העולם. אני עונה גם שם.